شمع امید

زندگی سرگذشت درگذشت آرزوهاست.

شمع امید

زندگی سرگذشت درگذشت آرزوهاست.

خانه تکانی دل

 

غصه هایت که ریخت توهم همه را فراموش کن 

  

 دلت رابتکان   

 

 اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین  

 

 بگذارهمانجابماند 

 فقط از لابلای اشتباهایت یک تجربه را بیرون بکش

 

 قابش کن و بزن به دیواردلت

 

دلت را محکم تر اگر بتکانی 

  

 تمام کینه هایت هم میریزد 

 تمام غم ها و حسرت ها و آرزوهایت ..

 

اینبارمحکم تر بتکان !  

 

تااینبار همه ی آن عشق های بچه گربه ای هم بیفتد! 

 

حالاآرام تر آرام تر بتکان... 

  

تا خاطره هایت نیفتد 

  

تلخ یاشیرین چه تفاوت میکند؟ 

  

خاطره خاطره است   

 بایدباشد..بایدبماند.. 

 

کافیست؟  

 

نه! هنوزدلت خاک دارد  

 

یک تکان دیگربس است  

 

تکاندی؟ 

 

دلت راببین چقدرتمیز شد...دلت سبک شد؟ 

 

حالااین دل جای اوست...  

 

دعوتش کن.. 

 

این دل مال اوست...  

 

 حالا توماندی و یک دل  

 

یک دل و یک قاب تجربه   

یک قاب تجربه و مشتی خاطره 

  

مشتی خاطره و یک  او...  

 

 

خانه تکانی دلت مبارک.  

 

گروه اینترنتی جوان پارسی | www.javaneparsi.com

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://ro0oz.blogsky.com

چقدر نیازت دارم دراین خونه تکونی..باید باشی که غصه ها و حسرت ها باز دلم را نلرزاندو کینه ها جایی برای تلافی نداشته باشند

کنارم باش ای محرم دلم

وحید یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

روزگارا:

تو اگر سخت به من می گیری

با خبر باش که پژمردن من آسان نیست

گرچه دلگیرتر از دیروزم

گر چه فردای غم انگیز مرا می خواند

لیک باور دارم دلخوشی ها کم نیست

زندگی باید کرد...

روح الامین سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام
کاش یکی میومد کمک من خونه تکونی
متن قشنگی بود و تاثیر گذار
و براستی که زندگی سرگذشت درگذشت آرزوهاست
مشتاق دیدار شما در وبلاگم
اجرتون با فاطمه زهرا س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد